9 februari

2011-02-09 x 19:01:40
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Marley mår bra (: Han är en aning tröttare än han brukar vara men annars mår han kanon (y)
Nu väntar vi bara på proverna på bitarna från magsäcken som dem tog, hoppas på att dem hittar något och att man kan göra nåt åt de (:



såhär uppsvällt var Marleys öga förut när hans ögon svullnade upp, det ser dock värre ut än det var bara för blixten..



Marleys sköna stil ;)





Har beställt namnskyltar till Marley och Sixten (fast det var inte riktigt meningen dock ;) men jag vart nöjd iallafall, tycker dem va väldigt snygga (:) (det som är översrtyket är mitt mobilnummer på Marley och pappas mobilnummer på Sixten ^^) Jag tycker texten som dem har skrivit "Marley" och "Sixten" med är väldigt fin (:

Beställd från: http://www.gravyrpresenter.se/ ange koden: "GP10" så får du 10% rabatt!

Nä, nu ska jag äta middag!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: