Äntligen..

2011-02-21 x 21:22:23
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

..så vann jag även en svart :D



Jag fick den för 145:- + 60:- i frakt

Dem andra som jag har försökt fått har typ gått på ca 300kr/st men nu fick jag äntligen en "billig" :D

Nu får jag verkligen inte köpa nå fler huvtröjor på typ hela de här året xD Haha, jaja vi får väl se hur det blir ;)

Försöker skriva mitt biologi arbete om CNM (en muskelsjukdom som labradorer kan få, hemskt :'( ) (Här är en video på en 5 månaders valp som har det: http://www.youtube.com/watch?v=RY1DWQqoac0) Det är en väldigt hemsk sjukdom och det finns inget annat man kan göra än att avliva dem som får det :'(

Arbetet ska vara inne på torsdag och jag har knappt börjat än, jätte bra Anna jätte bra!

Nä, nu ska jag ut med Marley sen ska jag nog sova och sen ta nya tag imorgon igen!
Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: