21 januari

2011-01-21 x 15:47:09
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Det händer ganska mycket för tillfället men inget jag väljer att berätta i min blogg, alla som behöver veta vet redan..

Jaha, vardagen rullar på i skolan, lärarna börjar göra mig förvirrad, en säger att Marley var för small men att han nu är bra, medans en annan säger att han börjar bli för tjock :o Jag tycker då att Marley är fin nu som han är :') Min lilla Marley som (nästan) alltid får mig på bra humör ;) <3

Jag fick ett våffeljärn av farmor och farfar i julklapp och typ i tisdags så gjorde jag våffler med det för första gången :D Vart kanon gott (y)

Just nu håller jag på att prata med mamma i mobilen och efter det så ska jag ut och gå en promenad med Marley (:

Så hejdå ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: