27 januari

2011-01-27 x 11:12:07
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jävla huvudvärk! Arrggg..

Känner att Marley blir så himla lidande när jag mår så här dåligt :( För jag orkar inte gå några långa promenader och jag orkar inte träna med honom..
Men igår var iallafall Maria & Elin jätte snälla, när dem gick ut med Katie & Maja (deras egna hundar) så kom dem förbi och tog med sig Marley också :) Jätte mycket tack för de! <3
Marley hade fått sprungit lös och lekt med Katie och Maja så när jag fick tillbaka han så var han iallafall lugn och nöjd resten av kvällen, vilket var väldigt skönt! (:

Nä, nu ska jag lägga mig och vila igen, och njuta av tystnaden ^^

Hoppas ni mår bra iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: