<3

2011-01-23 x 20:22:18
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Just nu är Marleys ögon bra! Förhoppningsvis så blir det inge mer nu..
Jag fattar verkligen inte vad de var/är :s
Jaja, så länge det är bra så är jag glad (:

Idag har jag skrivit klart mina arbeten som ska lämnas in imorgon, och så har jag dammsugit och torkat golven i hela lägenheten, plus haft ut min matta plus alla Marleys bäddar på balkongen så idag har jag faktiskt städat ordentligt (y)
Sen gick jag ut och gick med Marley i typ en timme plus hälsade på Hanna en sväng, Marley är helt besat av Hanna, ska upp i hennes knä hela tiden och ja, han är bara allmänt löjlig ;) och det blir ju inte bättre med att Nikita, Hannas hund löper så Hanna luktar ju ganska gott hon med ;) haha
När jag precis hade kommit hem så fick jag ett sms av Martina och hon undrade om jag ville med ut och gå, visst tänkte jag ^^ så gick jag ut igen (: Vi var väl ute i typ 45 min kanske..
och efter det följde jag med Martina till skolan också, satt där i datasalen en sväng, sen drog man hem och åt middag. Jag tycker jag har hunnit med ganska mycket denna söndag faktiskt :)

Just nu kollar jag på tv programmet minuten, och efter de så får vi se vad jag hittar på ^^
Imorgon har vi ingen gympa så börjar inte fören kl 1, så jag behöver inte precis lägga mig tidigt ;)

Fick ett sms från Hanna nu, hon vill att vi ska ut och gå, ska jag eller ska jag inte? Egentligen orkar jag nog inte..och jag tror jag sträckte ryggen när jag var ute, höll på att halka och efter de gör det ont..så jag väljer nog att inte följa med, med tanke på att Marley kommer dra ganska mycket och det är ju ganska halt..

Fast jag måste väl ute med Marley snart, men det blir bara en snabbis så han får pinka

Nu har jag inge mer att skriva faktiskt..(fast jag har inte skrivit särskilt mycket intressanta saker överhuvudtaget ^^)



Saknar Sixten blixten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: