15 mars

2011-03-15 x 08:36:52
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Pappa sitter bredvid mig och tjatar på att jag inte har skrivit här "du sitter ju med datorn hela dagen så hur svårt kan det vara att skriva lite då?" jaja, här får du väl ett inlägg då ;)

Denna vecka har jag lov, underbart! :D
Solen skiner och en blå himmel, kan inte bli så mycke bättre :') Jo om Marley hade varit sig själv :( Han mår fortfarande inge vidare, mamma var till veterinären i torsdags och nu väntar vi på att vi ska få svar på proverna som dom tog..





Så här gillar Marley att åka på sparken, min lilla prins kan inte vara fullt 100 alltså..
Jag åkte ner för två nerförsbackar med Marley så här och i andra backen så höll vi på att välta, tror du Marley brydde sig? Icke, han satt kvar så fint så ;) haha



Söta Linus <3 (Malins fin fina vovve)





Mina fin fina älsklingar :') <3 (Marley som har huvudet på Sixten)





Så här ser då Marley ut på sitt ben, vääldigt nödvändigt att raka så mycket, vääldigt nödvändigt.. -.- ser förjävligt ut..



Mina nya älsklingar ;)

De här har jag köpt i helgen:
Skor, pris 399:- ord, pris 599:- Sportringen, Sveg
Jeans, pris 50:- ord, pris 499:- Kappahl, Östersund
Jeans, pris 50:- ord, pris 499:- Kappahl, Östersund
Mjukisbyxor 99:- ord, pris 225:- Sportringen, Sveg

Jag älskar rea ;D

Blev väldigt många bilder i detta inlägg, och nu har jag inge mer att skriva ^^

Nu ska jag ut med hundarna och sen göra mig klar för att åka till Sveg och klippa mig :)

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: