24 mars

2011-03-24 x 19:34:13
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Vääääääldigt länge sedan jag skrev här, inte mycket att berätta. Skoldagarna är långa och oftast tråkiga, men idag på matten så hade jag, anna w, emelie och hanna väldigt kul iallafall ;) Länge sedan jag skrattade så mycket, och imorgon så ska vi äta middag tillsammans, taco :) Kommer bli kanon kul (:

Resten av helgen ska jag nog bara plugga och ägna mig mycke tid åt älskade Marley <3 Han är nästan helt återställd nu, vilket är så himla skönt! Äntligen leker han med hundar igen :D

Har inte så mycket mer att berätta faktiskt, jo, imorgon ska vi har genetikdag -.- kul, eller inte.. irriterande att dem ska lägga sånt här när vi har hund lektion :( :(

Jaja, den dagen lär ju också gå, halv 9 till 12 ska vi sitta där..

Nu ska jag snart ut och gå med prinsen <3

Vi hörs senare (:










Tänk vad fin dem här kommer bli när jag har fixat ramar (och när jag får se dem riktigt bilderna på riktiga papper) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: