26 mars

2011-03-26 x 11:29:02
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Blev ingen middag med Hanna och Emelie igår, de vart bara jag och Anna w som åt. Efter skolan igår så var jag ute och gick i en timme med Marley ungefär, skönt att bara gå med Marley helt själv ibland också (: Sen blev det som sagt middag med Anna och hon gick väl hem typ kl 7, halv 8 eller nåt, träffade Maria en snabbis och gick ut och gick med henne :) Sen satt jag bara här och kollade på film typ.

Idag är planen att jag ska plugga, skriva mina uppgifter om min prao, så att jag kan lämna in det på måndag (:

Bara för att jag inte har så mycket annat för mig så får ni min och Marleys önskelista tills vi fyller år ;) (ganska mycket förtiden men ändå ;))

Marley (som fyller år 8 maj):

- En lime grön biabädd

- Massssssssor med mat ;) haha

- Nån rolig leksak (:

Min (fyller år 29 maj (pappa glöm inte de! HAHA))

- Dammsugare
- Skurmopp och hink
- Brödrost
- Massssssor med pengar

Känner att jag verkligen önskar mig roliga saker..

Har inte så mycket mer att säga än att nu ska jag börja skriva på min rapport, hej och hå!

Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: