31 mars

2011-03-31 x 22:26:09
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Länge sen jag skrev, igen.
Känner att det blir väldigt lite bloggande nu.

Idag har det varit en jätte bra dag, har fått många bra nyheter, dock inget jag kan dela med mig utav nu, men det kommer, håll ut! (:

Idag har jag gått i skolan, sen va jag hemma och tog det lugnt en sväng och sen blev det promenad med Maria och Elin. Sen gick vi hem till Elin och spelade kort, plump. Och så gick jag och Maria mot ica och på vägen dit så möte vi Lotta och då följde hon med till ica också ^^ trevligt trevligt (:
Snart ska man sova, är ganska trött..

Imorgon blir det bara skolan och sen får vi se vad som händer. Blir nog bara att mysa med Marley och kolla på film eller nåt.

På lördag så ska jag, Hanna, Hannas kompis, Emelie och förmodligen Anna w in till karlstad och då ska snälla Lotta ta hand om Marley :) <3 Sånt är guld värt! :)

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt, här får ni lite bilder:





Marleys sköna stil ;)



Åh, vad jag har längtat efter denna bok, men nu har jag den äntligen :D



Såhär ligger helst Marley på morgonen när jag måste göra mig i ordning för skolan, men om jag går till hans mat så kommer han ganska fort ;)

Nä, nu ska jag sova
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: