5 mars

2011-03-05 x 09:45:45
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jaha, vad har hänt sen sist då?
Hmm..inte mycket, varit på min praktikplats mellan 10-18 så när jag väl kommer hem på kvällen så är det ut med Linus (Malins hund), sen äta middag och sen ut och gå med Linus en liten längre sväng, ja sen är typ dagarna slut :s Och man är ganska slut när man väl får lägga huvudet på kudden ;)
Dagen börjar med att Linus typ hoppar på en och små biter en i ansiktet vid kl halv 7, 7. Jääätte härlig start på morgonen! Sen brukar jag följa med Malin när hon går sin morgon runda, tar typ en timme och sen äter vi frukost och sen vid halv 10 är det bara att gå mot jobbet (:

I torsdags var jag på sjukhuset till min ögonläkare..hmm jag måste få nya glas i mina glasögon "/ Så just nu har hon typ satt fast en "klister lapp" på mina glasögon som jag ska prova i 3 veckor och om de är bra så ska mina glas göras om till de då, men typ första veckan kommer tydligen bli väldigt jobbigt, allt är typ suddigt, snurrar lite då och då och avståndsbedömingen är ganska svårt..men det kunde som sagt ta upp till en vecka innan man vänjer sig. Efter jag hade varit hos min ögonläkare så gick jag och hälsade på farfar en sväng (: <3

Just nu är jag i Älvros och på söndag ska jag åka tillbaka till Östersund, för att göra min sista praktik vecka och sen ska jag vara hemma en vecka innan jag måste åka tillbaka till Forshaga..

Men nu ska jag gå och äta frukost!
Hejhopp.



Älskade pojkar <3
Man kan ju undra vem som kommer följa med mig tillbaka till Forshaga..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: