21 maj

2011-05-21 x 19:18:45
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jaha, då var det lördag igen! Inte mycket kvar av första året på gymnasiet! Tiden har faktiskt gått jätte fort, men det ska bli väldigt skönt att få sommarlov den 10 juni. Innan dess är det ganska mycket som måste göras dock..

Marley blöder tyvärr fortfarande näsblod, en veterinär ska komma till skolan nu på torsdag så då ska jag dit med Marley så veterinären får kolla både hans nos och öron, öronen är dock MYCKET bättre nu :) Men för säkerhets skull så får veterinären ta sig en titt :)

Idag har jag läst ut min engelska bok, ska bara skriva lite om den, men det gör jag imorgon, jag och Marley och även varit på lång promenad i det fina väder, de var härligt! :)
Jag har även tittat på praktikplats! Nu hoppas jag bara på att dem tar i mot praktikanter! :D Jag tror det kommer bli super i så fall! Och Hanna i min klass har sagt att hon också vill vara de så förhoppningsvis så kommer vi få två underbara veckor där!! Till veckan ska vi ringa och fråga! Håll tummarna för oss då! Återkommer senare med detta!

Jag har inte gjort så mycket mer idag faktiskt, men nu ska jag städa, vi hörs!

Pappa kommer imorgon! Wiie :D <3

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: