1 april

2012-04-01 x 16:52:46
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Ja då var det denna lur dag igen då.. jaja..

Igår så var vi och tog bilder med Lotta igen! :)

Här är några av bilderna!





Stotliga killen!








Puss på bästaste killen <3



Just nu håller jag på att titta på hockey (Färjestad-Brynäs) på tv4, just nu leder brynäs med 1-0, hoppas de håller i sig! Heja heja brynäs!

Nyss var det typ snöstorm ute men nu är de fint igen, men självklart så var vi tvungen att vara ute precis då, haha, utan jacka och allting så det blev väldigt kallt!

På torsdag åker jag hem till älskade Älvros igen <3

Måndag kommer att bli en jobbig dag:
- Polisen (vi ska kolla på L-test! :D) ca 8-12
- UF-mässa 13-15 (hinner inte ens hem emellan då både polisen och mässan är i Karlstad, så ett super stort tack till Hanna och Emelie som tar hand om Marley! Guld värt! <3)
- Mattestöd 17-18
- scrapbooking 17 18-21 (får se om det blir någon scrapbooking, beror på om jag orkar helt enkelt ;))

Sen har jag två prov till veckan också, på tisdag har jag ett naturkunskapsprov om universum och sånt, och på onsdag är det djursjukvårdsprov om röngten och ultraljud! Men de ska nog gå bra! :)

Just nu har jag inge mer att skriva, ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga bilder på Marley och matte. Och hockeyn gick också bra!!

2012-04-01 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: