24 januari

2012-01-24 x 20:17:28
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Hej hopp!

Jag borde egentligen plugga, men motivationen är på noll..och det är jätte kallt i mitt rum, jag vet inte om det bara är kallt eller om jag håller på att bli sjuk :s Jag har inte tid att vara sjuk nu..

Jaja, jag är inte på jätte bra humör så jag orkar inte skriva så mycket mer utan jag tänkte lägga ut lite bilder som Lotta tog på Marley och på mig och Marley tillsammans förra söndagen! Dem blev jätte fina (som vanligt) (:

Här kommer några smakprov:









Du & jag mot världen <3



Den här bilden bjuder vi på ;) Det går liksom inte alltid som man har tänkt sig ;) Bus pojken <3

Nä, nu ska jag försöka plugga lite..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: