2 maj

2012-05-02 x 15:11:39
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Ska prova om det går bra att blogga från mobilen! För om det går bra så kanske jag börjar blogga lite oftare :)
Idag har vi inga lektioner och det är sjukt varmt ute! Så jag, Elin och Maria bestämde oss för att gå och handla glass, det var väääldigt gott med kulglass :)
Och efter det gick vi ner till älven så att hundarna kunde bada, Marley var i himmelriket! Vi var dock på en sandstrand så Marley var full med sand så när vi kom hem så blev det en snabb dusch också så nu ligger både jag och Marley helt utslagna!
Men jag lär väl försöka plugga lite nu!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Maria Sj

Jamen det var ju gött att det blev klarlagt vem eller vilka som badar... ;) Blev ju lite orolig häromdan över vart du befann dej eftersom det tydligen var badväder där, och snöhögarna finns kvar här...

x

2012-05-02 @ 21:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: