Hej hopp

2009-11-19 x 20:43:43
Allmänt - Kommentarer (0)

ja, vart ska man börja ?

Jag har fått min gitarr :D (i måndags)
i tisidags var jag med Johanna hela kvällen, tack för en toppen kväll <3
Jag fick låna en stämaparat oxå, så jag stämde min gitarr där oxå, typ mitt i natten xD
Idag har pappa hjälpt mej att sätta upp en krok så nu hänger den på vägen (Y)

mm..
ja, imorgon dirket efter skolan åker jag, mamma och hundarna till Wången (utanför Ö-sund) vi ska vara där tills på söndag, är utställning på lördag och söndag :) kul kul
Vi ska träffa Sixtens uppfödare, ska hälsa på dom en kväll dom bor i Krokom där vi ska bo på en camping.
Sen ska Marleys uppfödare oxå på utställningen så de ska bli kul att träffa Maria igen :)

Jag måste klippa Marleys svans och klor, ska hinna plugga lite oxå, så måste i väg

Vi hörs kanske efter helgen (om jag orkar skriva)

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: