Huvva!

2010-04-01 x 19:38:46
Blandat - Kommentarer (0)

Stackars farmor :( Hon bröt ju handleden för ett tag sen så dem gipsade, men det vart inte bra, så idag är hon i Ö-sund och opererar, och förhoppningsvis så är dem väl på väg hem igen ?
Pappa och farfar följde med henne iaf, dem va där typ 9 imorse, och kl 5 ringde pappa och då var dem då inte på väg hem, måste va en jävla rolig dag.. :s
Farfar har då köpt en dator och skrivare ;) Fast Malin (pappas kusin) ska ta med sig den hem när hon kommer hem till helgen (förmodligen nästa helg ?) för dem skulle installera den och så..
Pappa kanske har köpt en ny skrivare, med kopiator och så på, vi får väl se när han kommer hem :) Och så hoppas jag att han har köpt ett usb-minne till mig med MINST GBb på :) Jag frågade iaf om han kunde köpa ett så vi får väl se när han kommer hem!



Nu är de äntligen påsklov iaf! Sååå skönt att slippa skolan nu. Har blivit värre i förkyldningen igen, huvva! Är så le och så himla mycke som händer i och runt omkring skolan :s (dem flesta fattar nog, dem andra har väl helt enkelt inget med det att göra ^.^)

Har även skickat mejl till min kära bror som är i Thiland, vi får väl se om han svarar.

Marley fick hem ett super fint täcka idag, sitter jätte bra på han och är jätte fint verkligen! :)



(väääldigt dålig bild dock)

Undra vad man ska göra ikväll då? Kolla på mina Stieg Larsson filmer kanske? (:

Men nu blir det promenad med hundarna och mamma :D

Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: