Friluftsdagen!

2010-03-23 x 18:52:16
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Väldigt härlig dag. Förstår mej inte riktigt på folk som tycker det är tråkigt, men när man är i skolan så är ju de oxå tråkigt..jag tycker det är jätte kul med friluftsdagar :)
I år tolkade jag efter en vessla med längdskidor, det var lättare än jag trodde att det skulle vara. När vi kom upp till jaktstugan så fikade vi, sen åkte typ alla bort en bit och byggde hopp och så, efter ett tag så åkte även jag, Helena och Linnéa dit och satt och kollade. Sen så skulle vi åka längdskidor ner igen, det va svårt! Jag fattar inte att det är så stor skillnad på längd och slalom :s Men men, ner kom jag iaf! Och jag ramlade bara 2ggr och de var på ner vägen, gjorde illa mitt knä, men men :)
Är iaf helt slut efter dagen, och nu ska jag duscha (om det finns varmvatten :s) och sen ska jag bara slappa!

Jag kommer nog inte skriva så mycke på ett tag, ganska mycke i skolan och så nu. Men det blir säkert nåt litet inlägg ibland :)

Igår ringde olof hem, dem hade typ 40 grader varmt varje dag, härligt! (elr kanske inte ?)

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: