Godnatt!

2010-03-18 x 22:42:29
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Idag har jag varit hos helena på middag, väldigt gott! Och efter det vart man bjuden på tårta hos linnéa för hennes mamma fyller år idag, väldigt god tårta som linnéa hade bakat :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag blir så irriterad på Marley när han inte kan tugga maten och ta de lugnt! Åhh..jaja, vi får väl se hur de går...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon ska jag prata om Älvros på språket, ingen aning om vad jag ska berätta, det finns ju som sagt inte särskilt mycke att berätta, men det får jag väl oroa mej om imorgon, godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: