2 maj

2010-05-02 x 20:17:49
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Idag skulle jag och Marley ha en egen mys dag, så vi började med en promenad i blåsvädret, vi körde promenad och träning i samma smäll, jag körde att han skulle lägga sig var han än var när jag sa "ligg", och det gick ju helt okej för de va ju första gången vi tränade de, han gick några steg ibland men han la sig iaf :) Och sen körde vi stanna, han skulle alltså stanna stående när jag sa "stanna" även om jag fortsatte att gå, och om jag får säga det själv så gick det super bra! :D Det va första gången som vi tränade de med, ordentligen! Han är så duktig min prins, och han vill verkligen lära sig :')
När vi kom hem igen så vart de lite lek på gården, för han va lite slut i huvudet efter träningen tror jag ^^
Och när vi kom hem så låg han helt utslagen några timmar, så trött vart han allt, bra för honom de (: Vi tänkte oxå lägga ett spår åt honom men det har blåstit så konstigt idag så vi ska nog göra de senare i vecka skulle jag tror.
Vi ska ju snart till Marleys uppfödare på en spårhelg, så måste träna lite innan ;)

Nu sitter jag och kollar på tv, så jag skriver väl imorgon igen om jag har nåt intressant att berätta ;)
När mamma kommer hem med hundarna igen så ska jag mysa med Marley iaf, vi ska jag kolla på film och ligga i hans bädd (: Myss!

6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: