I'm home!

2010-05-16 x 23:02:30
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Ja, nu har vi varit hemma lite mer än en timme, jag har duschat och nu ska jag strax sova, det ska bli riktigt skönt att få sova i sin egen säng igen (:

Jag orkar inte berätta om helgen just nu men om jag hinner imorgon så kommer det nog komma upp en liten sammanfattning! Så håll ut :p

Ja som sagt nu ska jag sova, ska försöka sova bort huvudvärken som jag har haft hela helgen, jätte trevligt..

Får bli två dåliga bilder från helgen (har knäppt dom med mobilen)



Mira (Marleys syster) & Marley, man ser Maria (uppfödarna) lite till höger i bilden, de är henne dem ligger/sitter och kollar på (;



Marley & Sixten inne i våran stuga <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: