Stolt matte till världens finaste prins <3

2010-10-09 x 17:02:50
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Idag var jag och några från 2:an ute och la viltspår och pratade lite och sen så gick vi dom (det vart vädligt lite liggtid men men..), jag la ett ganska så kort spår åt Marley egentligen, men de va så länge sen han fick göra de men jag gjorde  2 vinklar iaf, han var jätte duktig och när han kom fram till klöven så hade jag knytit fast den och han stod och drog i den där så jag knöt upp den och förut så brukade han aldrig vilja bära dom för dom brukar vara så stora och den här var lika stora som dom vi har hemma, men så fort jag hade knytit upp den så sprang han i väg med den och ni kan ju fatta hur lycklig jag vart att han gillar klöven så mycke nu helt plötsligt :D
Och sen bar han den hela vägen tillbaka dit dom andra var och såg så stolt ut så :')




(ganska suddig bild, men försök själv ta bild på en hund som rör sig med en mobil kamera ;))

Som sagt, jag är en väldigt stolt matte till världens bästatse prins ♥


Efter vi kom hem så duschade jag Marley för han fick springa lös med dom andra hundarna och det har regnat i natt så de va "lite" lerigt ute och sen blev det lunch för mig och sen har jag äntligen tagit tag i rasarbetet så jag har gjort lite idag iaf, så ikväll så kan jag och Marley mysa framför tv:n med gott samvete :)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: