11 april

2011-04-11 x 11:32:58
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Hej.

Har haft fullt upp i helgen så därför har det inte blivit nåt skrivet, kl 9 på lördag morgon så begav vi oss in mot Karlstad, Färjestads travbana. Där hölls husdjursmässan. Kl 11.15 skulle vi ha våran första föreställning och så skulle vi ha en kl 14.
Jag och Marley var med i lydnad/frestyle uppvisning och även i agilityrace, första föreställningen så gick allt bra men när han skulle springa i agilitytunneln första gången så vände han xD Jaja, alla fick sig ett gott skratt iallafall (: Annars gick allt bra.
Även andra föreställningen gick kanon!
När vi väl kom hem så gick Marley och la sig direkt och där låg han och sova mååånga timmar :')
Sen på söndan så fick vi åka kl 10 istället, och våran första och enda föreställning för dagen skulle äga rum 11.15, även denna föreställning gick bra och Marley var jätte taggad på agilityn :D Han var piggare på söndan än vad han var på lördan och jag som inte trodde han skulle orka med, men min prins är bäst :D <3

Sen igår kväll så kom pappa hit :D Skönt att få lite besök ibland (:
Han kom vid 5, och då åt vi, sen gick vi och handlade på ica, sen blev det promenad och efter det blev det bara att kolla på tv och slappa, jag är fortfarande väldigt trött efter helgen. Jag hade jätte kul :)
Synd att så få från klassen var med dock..

Nä nu ska jag äta lunch för om en timme måste jag gå ner till hundstallet för hundinlämning!

Ha de!



Hip hop Marley ;) <3



Hip hop Sixten ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: