18 april

2011-04-18 x 13:12:57
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Hej!

Nu var det länge sen, igen!

Men jag skyller på att jag har haft och fortfarande har magsjuka. Har haft det sedan fredags, och typ lördan mitt på dagen mådde jag bra igen och trodde det var klart, hela söndan var också bra, åt två mackor och drack nyponsoppa och så, men sen nu imorse så vart det kört igen -.-' Åhh, vad jag är irriterad..
Men men, bara att bita ihop..
När mamma ringde och sjukanmälde mig så sa dem att mamma var den 8 som ringde och sa att man var sjuk för att man hade magsjuka, och det var ändå ganska tidigt så det kom säkert in fler anmälning också. Men man har märkt att det är många som ligger i magsjuka nu :s

Har inte så mycket mer att skriva nu.

Ha de bra!


Farfar om du läser det här och du inte har kollat din mejl så gör de ;) Jag har skickat lite bilder till dig och farmor :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: