27 februari

2011-02-27 x 16:45:22
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Länge sedan jag skrev nu, händer ganska mycket nu. Vi får se när jag bloggar igen.

Men just nu sitter jag i Malins (pappas kusin) lägenhet i Östersund, Malin kommer inte komma fören imorgon kväll, jag börjar min prao på tasseborg imorgon, och ska vara där i 2 veckor.

Jag håller på att bli sjuk :( snorig, ont i halsen och ont i huvudet. Men men inte så mycket att göra åt de, men jag kan ju inte bli sjuk nu :(

Nä, har inget mer att säga..

Ha de bra

Nu får du krya på dig älskade farfar ♥

Kommentarer
Postat av: Carro & Livor

Alla verkar dra på sig förkylning precis nu! Krya på dig så ska jag också försöka göra det!

2011-02-27 @ 20:15:52
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: