15 januari

2011-01-15 x 13:53:03
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Jaha, jag överlevde första veckan i skolan iallafall, Marley med, fast han är lite konstig men han kommer förhoppningsvis över de..lär ju bli lite chockad att komma hit efter 4 veckor hemma i lugna Älvros (:

Har inte så mycket att skriva, så lägger in lite bilder istället (:





Att ligga i sängen under täcket med nallen är tydligen inte så roligt ändå ;) haha

(där är nallen som jag köpte till honom mamma ^^)







Jag höll på och fylla på Marleys påse med godis och han hoppades väl på att han skulle få lite ;)
Haha, min lilla söta plutt <3

♥ Älskade Marley, utan dig är jag ingenting ♥

Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi hörs väl när vi hörs helt enkelt ^^ haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet inte vem som är sötast, Marley eller nallen.

2011-01-15 @ 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: