31 januari

2011-01-31 x 19:28:23
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)



Tröjan är MIN MIN MIN :D

205:- + frakt (36:-)

Inte särskilt farligt dyrt för en huvtröja (:
Jag ville ha en som såg likadan ut fast den var svart men den vann jag inte "/
Men det har kommit upp en ny på tradera nu så förhoppningsvis så kan jag vinna den iallafall :D

Längtar tills jag får den (inte fören om två veckor, när pappa kommer ner igen dock :() <3


Dryg dag i skolan idag..skulle ha gympa halv 10, men när vi väl var där så kom en annan lärare och berättade att vi inte hade någon, så då skulle vi inte börja fören kl 13, men lärarna i stallet tyckte vi skulle komma ner, men när jag väl var där nere så var det typ ingen där så då fick vi gå igen -.- men orka gå upp och ner för det där jävla stallet..jaja, så vi stannade kvar och tränade och satt i stallet (: trevligt trevligt :D

Vi slutade inte fören kl 5, så det blev en väääldigt dryg dag innan jag kom hem, och jag var vääälidgt hungrig, hade inte ätit sen kl 10 typ, och då åt jag bara 3 mackor..

men nu har jag inge mer att berätta, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: