Men fy fan :o

2011-01-27 x 21:20:16
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)



Men fy i helvete säger jag bara :(

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8472164.ab

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marley skrämde ihjäl mig och Maria idag, vi var ute på en promenad och så hade vi hundarna lösa och helt plötsligt var Marley bara borta :s Jag trodde då att han hade sprungit in i den mörka skogen (och jag är jäävligt mörkrädd), men så ropar Frida (en tjej som går i tvåan tror jag) att han var med dem ute på vägen, jag tror att han tappade bort oss och sprang iväg åt det hållet vi kom ifrån, men det var ju tur att det var någon som gick här på skolan iallafall och att det inte var en Forshagabo, för då hade dem nog inte varit så glada..alltså Marley som aldrig har sprungit ifrån mig..jaja, det gick ju bra tillslut iallafall, förhoppningsvis så lärde han sig att han måste ha bättre koll på mig nu, men fy fan säger jag bara vad hemskt det var när jag trodde att Marley hade sprungit in i skogen :( Nej, usch!
Men slutet gott!
Han ligger och sover så fint nu så!

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova.
Förhoppningsvis så kan jag gå till skolan imorgon, är jävligt le på att bara ligga hemma och kolla upp i taket. Har nästen ingen huvudvärk nu iallafall (:

Nä, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: