10 maj

2011-05-10 x 20:48:44
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Nu är vi äntligen klar med alla tre nationela proven i engelska A!! Så himla underbart! Nu är det bara att hoppas att jag klarade dom :)

Har inte så mycket mer att säga, på söndan var ju pappa här på kvällen och igår måndag så var vi lediga från skolan och då var det äckligt varmt så vare sig jag eller Marley orkade gå någon lång promenad :( Så då gick vi ner till älven så han fick bada istället, det var väldigt uppskattat!
Och Marley SIMMADE faktiskt!! :D Iallafall största delen, om han inte blev för stressad eller uppjagad så simmade han faktiskt ordentligt, blir så stolt :')

Nä, nu måste jag ta tag i böckerna som jag måste läsa ut!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: