4 maj

2011-05-04 x 15:15:37
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jaha, bloggandet blev nog inte bättre av att jag åkte hit, har haft några stressiga dagar så har faktiskt inte orkat suttit med datorn, men idag slutade jag kl 12 så nu tänkte jag ta mig lite tid och skriva lite (:

Dagen började inge bra, massor med bråk men som tur är så kommer det ordna sig..

Jag är hundvakt åt Frasse, en blandras kille, Linnéa som äger honom går i tvåan är dom i väg med klassen till Kolmården så då frågade hon om jag ville passa Frasse och det är klart att man måste ställa upp :)
Han kom hit igår kväll för hon åkte typ halv 5 i morse, och han ska vara med mig och Marley tills imorgon kväll, det går väldigt bra att ha Marley och Frasse tillsammans, Marley tyckte nog att Frasse var lite jobbig i morse dock ;) Frasse vilja leka, men Marley, morgontrött som han är, ville bara sova ;) haha

Har väl inte så mycet mer att skriva, imorgon ska vi ha skogsdag! Lägga spår och sånt, kommer nog bli bra, jag ska lägga viltspår iallafall - det första i år!
Marley kommer nog bli super lycklig ;D

Tänkte även uppdatera min önskelista ;) haha

- Dammsugare
- Skurmopp och hink
- (Brödrost - vet jag redan att jag ska få :D)
- Massssssor med pengar
- Extern hårddisk
- Guldörhängen (jag tål bara guld "/)


Ha det bra!

4 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: