5 maj

2011-05-05 x 20:22:59
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Idag var det alltså skogsdag på schemat!
Före lunch så körde vi rapport, en bruksgren, hunden ska typ springa emellan två personer, vi började med väldigt korta sträcker men meningen är ju att det ska vara långa sträckor. Man måste vara två personer så jag var med Hanna, Marley tyckte nog att det var väldigt kul ^^ Han sprang i mellan oss och fick massor med beröm och godis ;D Sen så fick Marley vila och vi tog ut Nikita (Hannas hund) och hon kunde redan lite så vi körde lite längre sträckor och på ett litet annat sätt, Nikita är duktig hon (:
Sen tänkte jag gå ut och lägga ett viltspår så det skulle ligga medans vi åt lunch och så, men då säger lärarna att vi inte får lägga blod i skogen..då vart jag leee... -.-
Så jag gick och släppade bara klöven efter mig, för Marley visste att jag hade klöven med mig så han förväntade sig att han skulle få den! Sen så blev det lunch och sen så gick vi spåret, det var hans första spår i år så han var väldigt het så han tappade bort sig lite, men han hittade klöven och gissa vem som blev jätte stolt? :D Marley är såååå himla stolt när han hittar en klöv och han går runt och bär på den (det enda han bär utan att släppa det på en gång ;)).
Och sen så körde vi även lite uppletande, bara lite grunder liksom.
Men just nu så ligger det en väääldigt trött hund bredvid mig i sängen ;)
Frasse ligger i Marleys bädd under skrivbordet (:
Ikväll vid kl 10 eller nåt så kommer Frasses matte Linnéa hem från kolmården så då blir det "bara" jag och Marley igen.

Har faktiskt inge mer att skriva nu..



En gammal bild på Marley, han spelar död, haha ;D <3



En gammal bild på Sixten, han är lååång ;) <3

Ha det bra!

3 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: