6 maj

2011-05-06 x 20:34:33
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Hej!

Igår kväll när vi gick våran kvälls promenad så sprang det över en igelkott (!) på gångbanan, tror faktiskt aldrig att jag har sett en i verkliga livet förut :o
Marley tyckte då att den var väldigt spännande, morrade lite halft och vifftade på svansen, haha ;)

Jaha, vad har jag mer att berätta då? Inte mycket, idag på skolan så fixade jag och Hanna våran loggbok till vårat projekt i ämnet projekt och företagande. Vårat projekt var vårat freestyle nummer på "vår dag". Och sen så tränade jag och Marley på vårat eget moment 1 - linförigheten. Kan ju inte säga att det går särskilt bra men det går framåt iallafall (:
Sen skynda upp till skolans huvudbyggnad och göra muntliga engelska nationela som jag missade när jag var sjuk innan påsklovet, fick godkänt och det vara ju huvudsaken iallafall! Sen ner till stallet igen, städade Marleys box och sedan hem.
Kollade lite på tv, gick ut med Marley i skogen längst älven, Marley hoppade självklart i ;) Han kan ju som sagt inte simma ordentligt, men första gången han hoppade i så simmade han faktiskt helt normalt så då vart jag så paff att jag sa åt honom att hoppa i igen, men då kunde han inte simma ordentligt nå mer, haha ;D Sen så sprang han runt som en idiot och försökte få upp värmen igen ;)
Sen när vi kom hem så gjorde jag rent Marleys ögon och så torkade jag honom och så körde vi lite kamning, jävlar vad hår säger jag bara :o

Ha det bra!

2 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: